söndag, januari 18

Stormsteg

Jag har börjat packa och alldeles snart packar jag och Matilda in våra väskor på tåget och åker till Saltoluokta, där Johan och snart Rebecka väntar på oss. Jag har ännu inte sätt Salto i verkligheten och därav får ni nöja er med andra fjällbilder på bloggen tillsvidare.

Jag har skrivit en packlista för "konstiga" saker som inte får glömmas. Några saker som ingår är Garn, Häftmassa, Kamerasladd och Bankdosa.

Idag snöar det och är blåsväder här hemma i Vännäs. Enligt Johan är det inte så trevligt uppe i norrbotten heller, mycket blåst och lite snö. Vi får hoppas att det tar sig snart.

På den här bloggen ska jag försöka uppdatera intresserade om vardagen på fjället, göra er avundsjuka genom att visa bilder på hur vackert vi bor och berätta om våra äventyr.

Lev och Må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar