söndag, april 26

Snabbt från källarn i Laponia

Jaha, det händer så mycket nu för tiden att jag aldrig har tid att skriva här. Jag jobbar och jobbar, men snart har jag ett par dagars ledigt och då kanske jag ska hitta på nått kul. Vi har övar kör idag till valborg, man blir så glad av att sjunga! Dagens roligaste är dock något helt annat och mycket tuffare. Nämligen Rio som har tagit sina första fyra stapplande steg! Att man kunde älska någon så högt..

Det smälter i rasande fart här nu, en dm om dagen på andra sidan sjön har jag hört tyckras. Det är så att man ser stor skillnad från det att man går till jobbet på morgonen och att man slutar på eftermiddagen. Änn är isen tjock i alla fall. Vi börjar snart slutstäda och jag går runt och väntar på den där kusinen som inte vill komma ut i världen än.

Kriget går sådär, det är som svårt när man är både kortare och svagare än Magnus. Tur att praktikanterna har åkt i alla fall! Fast egentligen saknar jag dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar