söndag, mars 8

Familjefjäll, fast inte mitt

Skidskola, det är alltid lika roligt! Den här veckan är det väldans söta barn tycker jag. Fast å andra sidan tycker jag det varje gång. Skillnaden är att den här familjefjällsveckan har jag blivit ledig nu för resten av dagen och ska bara vara med igen på onsdag några timmar som Plupp. Lite tråkigt, men ändå lite skönt. Till sommaren kommer jag vara tipptopp igen. Jag har redan tänkt ut massor va roligheter att göra då.

Imorgon har jag repaeftermiddag och ska få prova på lite servering. Det känns som hur länge sedan som helst. Det är det faktiskt också. Det kommer bli kul. Jag måste hinna värma upp innan bröllopet också, det längtar jag till. Jag är massa ledig den här veckan också, fyra dagar faktiskt, i rad. Jag undrar vad jag ska ha för mig då, tur kanske! Bara lite trist ensam, speciellt eftersom att det är vinter. Jag känner mig inte helt säker på vintern ännu. Något kul ska jag hitta på i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar