måndag, mars 9

Ravinen

Idag är första gången jag har vart i ravinen, konstigt nog. Men bättre sent än aldrig har jag hört att det heter. Jag och Cristoffer åkte nerifrån och upp och sedan vinterleden ner. Vi hittade massor med fina boulder- och klätterställen på vägen upp, så nu behöver jag bara mina grejor hit upp. Det kommer bli en fin vår och en fin sommar. På sina ställen var ravinen faktiskt ganska mäktig och det var ett vackert isfall. Den enda jag inte hängde med på var det där med att det skulle ta fyra timmar, för oss tog det två. Fast, som vi kom fram till, det är inte de andra som är långsamma, det är bara vi som är helt grymma!

Här var det väldigt vackert!

Isfallet, fast det är en liten mörk bild. Det ser mycket finare ut påriktigt. Speciellt det till vänster som inte är så gult.


Cristoffer

Här ska vi klättra!


Bonusbild på mig, Rio och Ewalina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar