tisdag, mars 10

Kasta boll

Ikväll såg ut att bli en tråkig kväll. Jag tänkte börja sticka på en vante och kom på att jag ville ha det onystade garnet. Så jag skulle alltså börja med att nysta, vilket inte gick så vidare bra. Det var bara trassel och trassel. Jag vart på lite dåligt humör och satte mig på mitt rum och läste lite och lyssnade på Lantz. Efter en kvart kanske börjar jag höra massa musik och går ut i korridoren och träffar Rebecca och Sandra som dragit igång inomhusaktiviteten ett styrkepass i SAK´s klubblokal, gymet. SAK = Saltoluokta Atlet Klubb. Jag ids inte vara med utan sätter mig på pilatesbollen utanför och tittar på. Snart kommer också Magnus och det hela slutar med att vi kastar boll i hela Laponia, pilatesboll. Det är tur att jag har någon att leka med.

Kvällen avslutades med lite TP och sedan en runda med allas efternamn och mellannamn, alltid intressant och kanske någon gång bra att veta! Jag ska packa nu, imorgon jobbar jag frukost och sedan far jag och Rebecca iväg på tur i några dagar. Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar